اخبار داغ// شرط حداقل دو سال سابقه بالینی برای ارشد پرستاری ویژه و نوزادان
وب تخصصی مراقبت های ویژه پرستاری
اشتراک اطلاعات در مراقبتهای ویژه

دارا بودن حداقل دو سال سابقه بالینی برای ارشد پرستاری ویژه  و نوزادان

 

دکتر محمد علی محققی معاون آموزشی وزیر در ۱۸/۵/۹۱ خطاب به دانشگاهها اعلام کرد در آزمون کارشناسی ارشد پرستاری از این پس داوطلبین رشته های مراقبتهای پرستاری ویژه و مراقبتهای پرستاری ويژه نوزادان بايد سابقه ۲ سال كار در بخشهاي ويژه باشند.

براي ديدن اصل نامه به اين آدرس بروند

این خبر از مراجع اصلی تائید یا تکذیب نشده است



نظرات شما عزیزان:

داوود
ساعت19:30---15 شهريور 1391
سلام دوستان عزیز
میخواستم بپرسم که شما واقعا از این خبر مطمئن هستین یا از یه سایت دیگه گرفتین آخه اگه همچین قانونی باشه باید داخل سایتهای وزارت بهداشت و سنجش خبرش رو میزدن
خب حالا اگه فرض کنیم این خبر درست هم باشه آیا این قانون تصویب شده ؟تو رو خدا اگه از چیزی مطلع شدین یا از جایی پرسیدین به من هم خبر بدین آخه من چند ماهه که منابع این رشته رو گرفتم و روش برنامه ریزی کردم حتی چند ماهه دارم درسای ویژه رو میخونم که یهو این خبر رو دیدم
اگه خواستین لطف کنین و جواب منو بدین میتونین یا به شمارم اس ام اس بدین یا برا ایمیلم بفرستین
09161591792کریمی


ناشناس
ساعت17:29---14 شهريور 1391
یک سال خوندم خوندم خوندم.آخرش نشد.کسی نبود مرهم دردم جز خدا.این که شرکت نکنی دردنیست.حالامیخونم تا93.هیچ چیزنمیتونه مانع قبولی من بشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط سعيد باباجاني-ارشد مراقبتهاي ويژهMSc
آخرین مطالب